Vy se ptáte, my odpovídáme aneb Shakespeare & Covid-19

Chceme pro Vás hrát a uděláme maximum, abyste se u nás cítili bezpečně, radostně a abyste si představení užili i v této poněkud komplikované době. Můžete se na nás spolehnout.

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky. A pokud ne, kontaktujte nás, prosím zde.

Jak se dozvím, zda se představení koná?
Než k nám vyrazíte, podívejte se naše webové či facebookové stránky. Tam vždy najdete důležité aktuality.

Když zrušíte představení nebo snížíte kapacitu, vrátíte mi vstupné?
Pokud budeme nuceni z důvodu vládních nařízení omezit kapacitu, tj. např. právě Vaše místo bude zrušeno, vrátíme Vám vstupné. Totéž platí, bude-li z důvodu vládních nařízení zrušeno celé představení.

Může dojít k úpravě kapacity hlediště a následně i k posunu sedadel?
Ano, může. Ale Vaše vstupenka je místenkou, tj. Vaše sedadlo vždy naleznete. Jen se může stát, že se nebude nacházet na úplně stejném místě, na jakém se nacházelo loni.

Pokud při úpravě kapacity hlediště dojde k posunu mého místa, mohu nárokovat vrácení vstupného?
Bohužel ne. Nárokovat vstupné lze pouze v případě zrušení místa, nebo při zrušení celého představení.

Budete u vstupu kontrolovat výsledky testů na Covid-19 nebo očkovací pasy?
Pakliže to bude nutné, tak ano.

Počítáte s tím, že by byli diváci před vstupem testováni na Covid-19?
Pokud by taková povinnost vznikla, budeme nastalou situaci řešit. Aktuálně vstup na kulturní akce umožňuje mj. samotest, který si divák udělá těsně před vstupem do divadla a negativním výsledkem testu se prokáže.

Hygienická opatření?
Stejně jako v loňském roce budeme dodržovat všechna aktuálně doporučená hygienická pravidla. Předpokládáme, že půjde o dezinfikování vnitřních prostor, dodržování rozestupů, volně dostupné dezinfekční prostředky atp.

Budou na místě k dispozici respirátory?
Ano. Respirátory nebo roušky budou v prodeji.

Jak to bude s půjčováním dek?
Deky od loňského roku z hygienických důvodů nepůjčujeme. Na místě budete mít možnost si deku zakoupit.

Lze se pojistit proti tomu, že mi návštěvu divadla znemožní Covid-19 (karanténa, izolace, nemoc)?
Vstupenku proti Covidu-19 pojistit nelze. Standardní pojištění Ticketmaster nabízí, Covid-19 je však vyjmut a je aktuálně nepojistitelný.

Co když se necítím dobře a mám podezření, že na mě leze Covid-19 v den, na který mám zakoupené vstupenky?
Zkuste vstupenku prodat (např. na našem Facebooku), případně ji darovat. Vstupné Vám vrátit nemůžeme. Buďme, prosím, ohleduplní k sobě navzájem, navštívit divadlo „v nejistotě“ nestojí za to.

Odpovědi na další otázky spojené s nákupem vstupenek ZDE.

Pravidla pořadatele ZDE.

Ticketmaster
oficiální prodejce vstupenek
nejčastější dotazy
  help.ticketmaster.cz
   775 178 168 (po-pá 9:00-17:00)


NEPŘEHLÉDNĚTE

  • Aktualizovaná pravidla pro vstup na kulturní akce prosím čtěte ZDE.

  • Hry W. Shakespeara v překladu M. Hilského koupíte v nakladatelství ATLANTIS.

PPF - generální partner Letních shakespearovských slavností